Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Νέες Στρατηγικές Ανάπτυξης μέσω Franchise

ΠΗΓΗ: www.franchise.gr



Κατά την διάρκεια της 15ετούς εξειδίκευσής μας στο franchising, έχοντας αναλάβει την προώθηση εκατοντάδων συστημάτων franchise και έχοντας σχεδιάσει και υλοποιήσει αντίστοιχες στρατηγικές ανάπτυξης, ένα βασικό συμπέρασμα αφορά στο γεγονός ότι:
-        η εύρεση αρκετών και ταυτόχρονα αξιόλογων δικαιοδόχων απαιτεί:
·         σκληρή δουλειά,
·         σωστές επιλογές και
·         προσεκτική οργάνωση,
-        ώστε:
·         τόσο να προσελκυσθεί η κατάλληλη κρίσιμη μάζα των αρχικά ενδιαφερομένων δικαιοδόχων,
·         όσο και να πεισθούν και ταυτόχρονα να επιλεγούν οι κατάλληλοι για συνεργασία, που θα προσδώσουν την επιθυμητή αριθμητική και ποιοτική δύναμη στα δίκτυα franchise.
Οι λύσεις που παρέχει η WiZION STRATEGY στον τομέα Franchise Sales & Marketing αξιοποιούν τόσο τον έντυπο τύπο, όσο και το διαδίκτυο και σας παρέχουν το αναγκαίο πλήθος των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων που οδηγεί στην επιθυμητή ανάπτυξη, ως η πλέον αποδοτική και value for money επιλογή.

Έχετε αναρωτηθεί;
-        Πόσο συμβάλλει η προβολή σας σε search engines;
-        Γιατί οι διαφημίσεις που διενεργείτε στο διαδίκτυο, παρόλο που εμφανίζονται σε καλές θέσεις, δεν έχουν τελικά τα επιθυμητά αποτελέσματα;
-        Έχουν δίκιο όσοι σας υπόσχονται πρώτες θέσεις στις search engines, αναφορικά με την προσέλκυση δικαιοδόχων; Είναι αυτό εφικτό; Ποιες προϋποθέσεις υπάρχουν ώστε να εκμεταλλευθείτε το εταιρικό site σας σε σχέση με την προσέλκυση δικαιοδόχων;
-        Ποιο ή ποια franchise portals έχουν αξιόλογες επισκεψιμότητες και είναι σε θέση να συνδράμουν ουσιαστικά στα αναπτυξιακά πλάνα σας;
-        Για ποιο λόγο λαμβάνετε λίστες ενδιαφερομένων από franchise sites, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι παντελώς αδιάφοροι;
-        Τι αποδόσεις έχουν φέρει μέχρι σήμερα οι δαπάνες σας για προβολή και προώθηση του concept σας;
-        Ποια είναι σήμερα τα κύρια μέσα προσέλκυσης ενδιαφερόμενων;
-        Ποιά περιοδικά franchise υπάρχουν;
-        Πόσο αξιολογείται η συμβολή τους στους αναπτυξιακά πλάνα σας;
-        Γιατί κάποια concepts παρουσιάζουν ανάπτυξη, ενώ κάποια άλλα, ακόμη και στον ίδιο κλάδο, παραμένουν στάσιμα;
-        Υπάρχει τρόπος να προ-αξιολογήσετε τους ενδιαφερόμενους, ώστε να εξοικονομείτε χρόνο;
-        Υπάρχουν τρόποι να αυξήσετε τους ενδιαφερόμενους για το δικό σας franchise concept;
-        Χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους παρουσίασης και ανάδειξης του concept σας;
-        Έχετε δημιουργήσει ένα πακέτο παρουσίασης (Franchise Media Kit) του concept σας; Ενθουσιάζει τους ενδιαφερόμενους;
-        Πόσο σημαντική είναι η δημιουργία προσωπικών σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ενδιαφερόμενους;
-        Αξιοποιείτε στο εταιρικό site σας;
-        Πως διαχειρίζονται οι εταιρείες συμβούλων τους ενδιαφερόμενους, όταν αυτές εκπροσωπούν ταυτόχρονα δεκάδες αλυσίδες franchise;
-        Πόσο σας κοστίζει η διαχείριση των ενδιαφερομένων;
-        Πόσο αποτελεσματικά λειτουργεί το τμήμα franchise της εταιρείας σας;
-        Αξίζει να αναθέσετε outsourcing την εύρεση, ενημέρωση και αξιολόγηση υποψήφιων δικαιοδόχων;
-        Θεωρούνται από τους ενδιαφερόμενους οι σύμβουλοι περισσότερο αντικειμενικοί από εσάς;
-        Ποιοι κλάδοι έχουν σήμερα ζήτηση;
-        Πόσα χρήματα διαθέτουν οι ενδιαφερόμενοι για να επενδύσουν;
-        Έχετε οριστικοποιήσει την στρατηγική σας ή αμφιταλαντεύεστε;
-        (Θα) Κερδίζουν ικανοποιητικά χρήματα οι δικαιοδόχοι σας;
-        Τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τη δική σας κερδοφορία, αλλά και των δικαιοδόχων σας;
-        Ποιες είναι οι ενδεδειγμένες στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης;

Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Franchise, η ζήτηση για το franchising αυξάνεται συνεχώς, με το 85% των ενδιαφερομένων να αναζητούν λύση αυτοαπασχόλησης και το 15% να διερευνά επιχειρηματικές ευκαιρίες. Οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι ξεπερνούν, πλέον το 1.000.000 κατ’ έτος, το 75% αυτών διαθέτει ποσό προς επένδυση από 30.000 € – 80.000 € και ως κύρια κριτήρια επιλογής αναφέρουν τις αποδόσεις του καταστήματος, τη δύναμη του brand και τις δυνατότητες υποστήριξης από τη μητρική εταιρεία.

Οι λύσεις Franchise Sales & Marketing, με κύρια μέσα προβολής και προώθησης της επιχειρηματικής σας πρότασης, το FRANCHISE BUSINESS και το Franchise.GR, αξιοποιούν:

  • ­   Το FRANCHISE BUSINESS που αναβαθμίσθηκε σε μεγάλο σχήμα 28 Χ 35, με τιμή περιπτέρου 2,5 €
  • ­   Το Franchise.GR, το Νο1 αποτέλεσμα σε όλες τις search engines και ranking sites, με 50.576.658 hits, 712.500 visits, 322 νέα άρθρα, 18 νέα συστήματα, από τις αρχές του έτους μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2012!
  • ­To FranchiseClub.gr, το νέο και μοναδικό franchise social network, όπου οι δικαιοπάροχοι αναρτούν και ενημερώνουν μόνοι τους το concept τους και οι επισκέπτες αξιολογούν επιχειρηματικές προτάσεις και αιτούνται απευθείας στους δικαιοπαρόχους επιπλέον ενημέρωσης!